Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Převzetí Austrien Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie
Liška, Ondřej ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Převzetí Austrian Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie" mapuje problematiku současného marketingu aerolinií a trendů letecké dopravy v rámci cestovního ruchu. Popisuje proces převzetí aerolinie Austrian Airlines leteckou skupinou Lufthansa a zaměřuje se na změny v marketingové strategii společnosti Austrian Airlines, které firma zavedla po převzetí. Tyto změny jsou ovlivněny marketingovým konceptem a komunikací mateřské společnosti Lufthansa, a proto práce popisuje marketingové komunikační aktivity Lufthansy v období po převzetí, tedy v letech 2009 - 2011. Práce nanejvýš čerpá z veřejně dostupných pramenů, a tudíž popisuje komunikaci určenou médiím a veřejnosti. Nezabývá se tedy komunikací mezi partnery v rámci skupiny Deutsche Lufthansa AG, komunikací k dalším obchodním partnerům a interní komunikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.